Mandrake 8.2

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Sun, 27 Jan 2002 22:46:34 +0100 (CET)

Hoi allemaal,

Ik weet niet wie van jullie allemaal Mandrake gebruikt, maar 8.2beta is
net uitgekomen. Voor screenshots kijk op
http://www.linux-mandrake.com/en/demos/Demo/Mandrake8.2/Beta/ . Aangezien
Mandrake gezien wordt als een distributie die vriendelijk is voor minder
gevorderde gebruikers lijkt het me belangrijk dat (naast uiteraard GNOME
en KDE) ook de Mandrake-specifieke tools goed vertaald zijn. Op dit moment
is de overall status zo'n 58% en voorzover ik weet ben ik momenteel de
enige die eraan werkt. Ik doe onder meer DrakX (de installer), menudrake,
en drakconf.

Pakketten waarvoor nog veel messages vertaald moeten worden zijn
menu-messages, urpmi, draksync en xmms. Ik red dat niet in mijn eentje
voor de 8.2 release. Wie voelt zich geroepen? :)

Zie verder http://www.linux-mandrake.com/l10n/nl.php3

groeten,

--

Reinout van Schouwen