[Mozilla-nl-devel] andere lijst [was: wrap around (fwd)]

Taco Witte vertaling@nl.linux.org
Mon, 06 May 2002 10:43:26 +0200

Reinout van Schouwen heeft geschreven:
[snap]

> Het is de algemene lijst die ik al eerder ter sprake bracht in
> http://sourceforge.net/mailarchive/forum.php?thread_id=621914&forum_id=2568

Hallo Reinout
Volgens mij is het inderdaad een goed idee om ook Mozilla-NL over die
lijst te laten gaan (dat had ik ook geantwoord op dat mailtje, ik was me
alleen niet bewust van het feit dat je wel eens niet lid zou kunnen zijn
van de lijst).
Er is verder geen antwoord geweest op dat mailtje, dus neem ik aan dat
er niemand op mozilla-nl-devel@lists.sf.net bezwaar heeft. Wat mij
betreft kan de overschakeling daarom ook per direct gebeuren.

Met groet,
Taco

ps: Ik heb ook wat geschreven op Wiki over 'wrap around'

---
                web: http://vertaling.nl.linux.org/