De Gimp in het Nederlands!!!

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Mon, 23 Sep 2002 22:22:48 +0200

On 24 Sep 2002, at 21:49, Rinse de Vries wrote:

> Voor wie het nog niet gezien heeft, er staat een leuk artikel in
> Computer! Totaal over The Gimp (Onder windows :(
>
> Leuk detail is dat ze gekozen hebben voor de Nederlandstalige
> versie!!! :):):):)

Ik zag het. Ik heb zojuist nog een karrevracht aan strings die in de
schermafdrukken voorkomen veranderd, waaronder het menu Xtns (naar
Xtra). :-)

In c't heb ik ook wel eens een GIMP-schermafdruk gezien waar ik later
iets in heb veranderd (van het Hue-Saturationmenu (tegenwoordig het
Kleurtoon-Verzadigingsmenu)).

Wel allemaal verbeteringen, overigens. :-)

--
branko collin
collin@xs4all.nl