SI-Groupreisen

Gahan (Linux) vertaling@nl.linux.org
Sat, 26 Apr 2003 08:57:01 +0200

> Nog eens? Hebben ze al eens eerder gespamd dan?

Is het niet handiger om deze maillijst een 'gesloten' maillijst te
maken, zodanig dat alleen geabonneerden succesvol kunnen verspreiden
via de maillijst? Ik draai dan zelf Mailman en ben niet zo op de
hoogte van de mogelijkheden van de maillijstsoftware die voor deze
maillijst wordt gebruikt, maar ik kan met Mailman alle mail van
niet-subscribers laten 'droppen'. Het zou mooi zijn als dat hier ook
kan.

Groetjes,

Gahan Zwart

---