Nederlandse GNOME 2.2 screenshots

Gerald Raucamp vertaling@nl.linux.org
Thu, 13 Feb 2003 13:47:13 +0100

Oei, ik zie nu die schermafdruk, maar ehm,

klinkt "vergrendelen" niet beter ipv "vastzetten" in de geluidsmixer
applicatie?
pardon, volumeregeling?
Dempen.. Mute... nee, niet geheel hetzelfde... maar kan zo 123 geen
betere verzinnen.

Maar vergrendelen lijkt me toch beter dan vastzetten.

Kweet alleen niet wie daarvoor verantwoordelijk is, maar eh.. :)

--
Gerald Raucamp - cavey@vengeance.et.tudelft.nl
                           http://www.cavey.nl