[vertaling] Re: wiki

vitanova2 at softhome.net vitanova2 at softhome.net
Tue Dec 28 19:37:51 CET 2004

Jeroen Dekkers writes:

> Ik zit er aan te denken om MoinMoin (http://moinmoin.wikiwikiweb.de/)
> voor vrijschrift te gaan gebruiken. Ik weet niet of jullie je daar in
> kunnen vinden?

Ik weet er te weinig van om me er niet in te kunnen vinden. Wat mij
belangrijk lijkt zijn goede backups, zodat 'guards' met een druk op de knop
een pagina terug kunnen zetten als een ettertje hem verklooit. KDE heeft dat
bijvoorbeeld, dat werkt erg goed, uhh, nou ja, ze zijn even uit de lucht ;-)

De mark up van links is net andersom als bij de ffii wiki, en helemaal
anders dan de vrijschrift wiki nu. Het zou prettig zijn als een script de
pagina's om kan zetten.

Ik neem aan dat de performance je eerste aandacht had :-)

vriendelijke groet,

Ante