waar is PO-bestand van woordenlijst http://vertaling.nl.linux.org/allewoorden.php?

Fabrice Mous vertaling@nl.linux.org
Sun, 21 Mar 2004 10:16:43 +0100

On Sunday 21 March 2004 00:47, Branko Collin wrote:
[..]
|  Als ik het goed begrepen heb, is nl.linux.org een tijd gekraakt
|  geweest. Pas sinds kort is de website weer in de lucht, en nog niet
|  alles lijkt het te doen. Zo is de hele subsite
|  http://vertaling.nl.linux.org verdwenen.
|
|  Meer weet ik er ook niet van af.

Ja inderdaad dat had ik begrepen. Welnu zo'n woordenlijst was buitengewoon
handig voor vertalers als referentie. Ieder project zal wel zijn eigen
eigenaardigheden hebben en dan is die woordenlijst wel makkelijk.

Inmiddels heeft KDE-vertaalgroep een kopie van die woordenlijst en gaan ze die
ook als PO-bestand aanbieden.

Fab

--
JID: fab@vosberg.be