[vertaling] RE: Nederlandse grammaticaregels

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Fri Feb 18 16:30:31 CET 2005

Beste hr. Broekhuis,

On Fri, 18 Feb 2005, Hans Broekhuis wrote:

> Begrijp ik hier goed uit dat je het werk alleen als naslagwerk zal gebruiken
> en dat het er vooral om gaat dat je makkelijker kan zoeken in een
> electronisch bestan?

Dat heeft u goed begrepen. Het definieren van "computer-leesbare"
grammaticaregels is bepaald geen sinecure. Als aanknopingspunt hiervoor
is een elektronisch doorzoekbaar naslagwerk vrijwel onmisbaar.

> Natuurlijk bemoei ik me niet met jullie product. Het lijkt me dat we,
> wanneer je wat concreter plannen hebt, eenvoudig tot overeenstemming
> kunnen komen.

Dat is prettig te vernemen. Wanneer onze plannen concreet zijn hoort u
weer van mij!

met vriendelijke groet,

--
Reinout van Schouwen			student of Artifical Intelligence
email: reinout at cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778