[vertaling] coördinator Translation Project

Rinse de Vries rinsedevries at kde.nl
Wed Oct 10 21:37:25 CEST 2007

Op woensdag 10 oktober 2007, schreef Benno Schulenberg:
> Andere distro's veranderen
> volgens mij niks aan de in de pakketten meegeleverde PO-bestanden.

openSUSE biedt eigen vertalingen voor eventuele aanpassingen die alleen in hun
versie van software te vinden is (daarbij gaat het volgens mij alleen om
KDE/GNOME-software). Het gaat dan om een apart po-bestand die waarnaar alle
wijzigingen in software naar verwijzen.
De po-bestanden van de betreffende software zelf wordt dus met rust gelaten.