[vertaling] hulp met mo-bestand

Erwin Poeze erwin.poeze at gmail.com
Mon Jan 21 20:12:26 CET 2008

Ik ben aan het worstelen om de nieuwe vertaling in gnubiff te kunnen
testen. Ik heb een (groot) deel van de documentatie van gettext
gelezen en snap hoe je van een po een mo-bestand maakt. Wat ik nog
niet ontdekt heb, is hoe je het mo-bestand in gnubiff geïntegreerd
krijgt. Ik heb geprobeerd gnubiff te compileren, maar loop vast bij de
configuratie van de makefile. Maar misschien is dit allemaal niet
nodig... Ik voel me wat blond, maar kan iemand mij even verder helpen?

Bedankt,
Erwin