[vertaling] Oproep: vertalen Mandriva 2009.1 Spring

Erwin Poeze erwin.poeze op gmail.com
Di Apr 7 08:37:26 CEST 2009

Reinout,

Ik laat deze rond even aan mij voorbij gaan omdat ik het nogal druk
heb. Volgende keer beter.

Groeten,
Erwin

Op 3 april 2009 17:05 heeft Reinout van Schouwen <reinouts op gnome.org>
het volgende geschreven: