[vertaling] kleine correcties voor vertaling van lilypond-2.21.7

Benno Schulenberg bensberg op telfort.nl
Do Dec 10 12:24:33 CET 2020

Hallo Frans,

> The TP-robot is happy to announce the presence of a new PO file:
>
>     https://translationproject.org/PO-files/nl/lilypond-2.21.7.nl.po
>
> All of its 958 messages have been translated.

Na veel vertraging heb ik je bijgewerkte bestand doorgekeken, en kwam
een paar foutjes tegen: "`" in plaats van "'", "het" in plaats van "de"
bij het verwijzen naar "dochter", "naar in" in plaats van "naar", en
dergelijke.  Bijgevoegd een patch-bestand.

("Junking" begrijp ik als: "in de prullenbak gegooid, verworpen".  Maar
misschien wordt er inderdaad bedoeld dat er rommel geproduceerd wordt
wanneer er een negatieve opvulling gegeven wordt?)

Met vriendelijke groet,

Benno