[vertaling] Betreft: pspps-2.0.0-pre1.po

Benno Schulenberg bensberg op telfort.nl
Vr mei 12 17:33:45 CEST 2023

Hallo Jaap,

Op 12-05-2023 om 15:04 schreef PSPP Vertaler:
> ik heb het Onderwerp inmiddels vertaald, maar denk enkele fouten te hebben gezien
> in de originele Engelstalige boodschappen. Wie kan ik die toesturen?

Het relevante mailadres staat in de kopregels van het PO-bestand:

     "Report-Msgid-Bugs-To: pspp-dev op gnu.org\n"

(Abonneren is niet nodig, maar het kan een halve dag duren voor je mail
doorgelaten wordt.  En als je antwoord wilt, vraag dan om een CC.)

Benno