[vertaling] Tooltips?

Luc Bijnens petitgamin op gmail.com
Do Apr 2 15:28:52 CEST 2009

Tja, dat hangt er vanaf of je op 'combobox' of 'combo box' zoekt. Voor die
laatste is het wel degelijk 'Keuzelijst met invoervak', dankzij OOo, zoals
Frank opmerkte. Maar dat lijkt me eerder een beschrijving dan een vertaling.
'Combinatieveld', daarentegen, vind ik wel snappy genoeg klinken. Opgelost.

Vriendelijke dank en groet,

Luc